Hvis julegaverne kommer med posten

4 dec

Hvis jeg var 4 år gammel, så ville jeg tro at julemanden var postbuddet, han kommer med alle vores gaver og i år er der ingen undtagelse. Jeg har nemlig købt alt på nettet slev mine ynglings smykker kommer ikke alene denne gang jeg har nemlig ikke kun købt min egen julegave i år, men også dette flotte herre armbånd til min mand på nettet, som kommer med posten 😉

magnetisk armbånd

Smykket er lavet så min mand nemt kan tage det af og på, designet er cool, som man nu siger, men også egnet til en på 35 år, da det heller ikke skal se alt for ungt ud.

Skriv et svar

