Når en tablet skriver langsomt

4 nov

Nu er det ingen hemmelighed at jeg arbejder med artikler, og jeg skriver mange af dem, det er nemlig gennem artiklerne jeg tjener mine penge og det er derfor meget vigtigt at den enhed jeg bruger om det er en pc eller bærbar, eller sågar en samsung tablet så formoder jeg altid at skrive stærkt, det er derfor mine priser er i bund og det er også derfor at jeg sætter store forventninger til det  udstyr jeg bruger.

En samsung tablet skal ikke bare klare hurtige beskrivelser men deres ekstraudstyr når jeg rigtigt skal folde mig ud er lige så vigtigt.

Her ser du en af de vigtigste investeringer du kan fortage dig når du køber en samsung tablet, tastaturet er et must når du er på farten g skriver som jeg gør..

 

Skriv et svar

