Med hoved på bloggen

1 maj

Som mange andre må der indrømmes at der bruges mange timer på intet når der skrives artikler på nettet, der er simpelhen ikke nok der gider læse artiklerne, men når alt kommer til stykket så er det en selvtilfredshed der udgør mange af artiklerne der skrives, ikke alle artikler der laves bøhøver det største publikum Jeg indrømmer at jeg af og til laver mange blog indlæg, der kun er relevant for mig selv, jeg skriver mange gange artikler med link der går over til nogle sider jeg elsker at bruge, så jeg senere gennem min egen blog kan finde dem hurtigere, søger du eksempel på ordet blog på nettet så pt nu er det blog. dk der ligger øverst, men søger jeg om en uge når jeg vil bruge siden, så er den måske væk.
Nå men ligegyldige artikler ses der mange steder.

Skriv et svar

