Mit yndlings google værktøjer fra min seo bog

27 apr

En af mine ynglings Google søgeord værktøjer er denne. Den fortæller dig hvormange der søger på selveste ordene, og med den viden kan du lave artikler der rammer det rigtige publikum, så du ikke bare laver tomme titler. Det er nemmelig gennem dine titler du får trafik til din side.

Her er et eksempel på værktøjet. Jeg laver et tjek på ordet : Telefon lande koder
Den fortæller mig følgene, på ordet telefon lande koder , at der er 8.100 Globale månedlige søgninger på ordet og at der er 6.600 lokale månedlige søgninger.
Hvad gavner de tal mig, ja som det ses hvis jeg kommer forrest på Google med denne tekst så kan jeg få 6600 fra danmark ind og læse min artikel, og når de så er inde på side, kan jeg være heldig at de ønsker at læse mere fra mig.
Men værktøjet kan meget mere trykker jeg på ordet Telefon lande koder, opdager jeg at der er Ca. 5.890.000 resultater på google der kæmper eller med andre ord har skrevet om selveste dette emne, så er det så at du siger jamen hvorfor så lige lave et eksempel på så svært et ord, og tro mig det er et svært ord at få fat i. Ja det er for at lave tryk på selveste mit seo arbejde, at fortælle at simple værktøjer som er gratis sakkens kan være med til at få dig forest på google. Jeg skriver meget mere i min seo bog, som udkommer snart og jeg håber du får lyst når tiden kommer til at læse hele bogen, hvordan du kommer forest på dine søgeord.

