Få mere trafik til din WordPress side – Hvordan får jeg mere Trafik !!

27 apr

Det er det samme spørgsmål, er der mulighed for mere trafik til min wordpress side, og hvad gavner den.
lad mig fortælle hvad trafik er først
Trafik til din side :

Det er alle de mennesker der kommer ind på din side og ser hvad du har lavet, det har intet med hvormange der læser det du skriver kun hvem der trykker på de link du har lavet mm.

Hvordan får jeg mere trafik til min WordPress side / Hjemmeside:

Du skal skrive nogle relevante artikler og gerne inde for emner du har forstand på, jeg har lavet mange eksempler på artikler, ikke bogstaveligt noget jeg har forstand på, som også kan ses, men mere noget der giver god trafik. Men hvordan ? Ja brug de værktøjer jeg har skrevet om før Tags, og Google søgeordsværktøj , disse værktøjer er med til at spore hvilke ord og tekster du kan få mere trafik til din side på, alt dette kaldes god seoarbejde.

