Zhu Zhu kæledyr – De er da så kære . NEJ

16 apr

Ja du hørte rigtigt , jeg elsker legetøj, men dem her – nej, Zhu Zhu kæledyr kaldes de, og de er ikke lige mig, jeg ved godt at det er en bestseller , men seriøst har i set børn lege med dem. nå men det er jo ikke mig der bestemmer hvilke ting der kommer på marked og børn elsker dem, de søde Zhu Zhu kæledyr, sjovt nok.

En kommentar to “Zhu Zhu kæledyr – De er da så kære . NEJ”

Trackbacks/Pingbacks

  1. go go pets det er da utroligt legetøj « kaninreklame - april 16, 2011

    […] Go Go Pets – lol , så sider jeg og kigger på nettet efter et billed af den lille rotte, og finder det i stakken af go go pets. nå men læs artiklen om Zhu Zhu kæledyr. […]

Skriv et svar

