online spil

27 jan

Som hel lille starte interessen med at spille computer spil, jeg husker Commodore 64 med min båndstation, fortæller jeg det til mine børn nu kigger de mærkeligt da de ikke forstår at jeg har sider flere timer og spillet så dårlige spil, Så kom Amiga 500 med lidt bedre spil, men stilen var den samme, alt dette tog min interesse og hele min barndom er præget af dette, men det sjove er at du  sagtens kan finde dine barndoms yngling spil frem igen og opleve reto tiden, hvor finanskrisen og bleskifte ikke var på tavlen over ting du skulle tænke på.

Her er et lille udvalg af geniale spil jeg var afhængig af i min barndom.

Boulder dash, det er et genialt spil hvor du styre en mand der skal finde diamanter og meget andet, han graver sig igennem jordens indre.

Load / Run (Det er sku reto spil)

 

Spy Vs Spy var et af de spil jeg altid sad mange timer med, jeg have det til Commodore 64 og til Amiga 500.

Du skal som spion nakke din modstammer, det er simpel spille stil, og kan fås stadig den dag i dag, det er reto spil med god stil.

Spillet Spy Vs Spy

En kommentar to “online spil”

  1. Freeman januar 29, 2011 hos 4:25 pm #

    Det er mange bedre spil fra den gang, kan nogle huske, spil som Rick Dangerous og packman det vare gode spil

Skriv et svar

